Se întâmplă

Standard

Am pus eu un anunț că vând frigider.

Și când mi-a sunat telefonul astăzi și nu aveam numărul în agendă, I pick up. Crezând, firește, că mă sună cineva pentru anunț.

 

Ea: Alo? Doamna(!) X?

Eu: Ăăă, da.. (ăia care sună pentru anunț nu-mi știu numele. N-au cum. Primul semn de exclamare.)

Ea: Noi nu ne știm.

Eu: ?!

Ea: Dar am datele Dvs. (that’s comforting to know… 😐 Ce date, cucoană??)

Eu: :-s

Ea: Și aș dori să ne cunoaștem.

Eu: !

Ea: Bla bla .. ejobs ceva .. bla bla

Eu: WTF?

 

Ok.

Lasă un răspuns

