Ca să nu mai zic de

Standard

E mereu bine să-ți începi ziua zâmbind. Râzând e și mai bine.

Am astăzi o zi foarte bună și mă simt nevoită să le mulțumesc celor de la Adevărul de seară pentru asta.

Iată și de ce.

Prin acest ziar am găsit o știre. În această știre am găsit următoarele: 

 

„au participat români, artiști și oameni obișnuiți”. 

 

Deci cum? Români și oameni obișnuiți? :)) Hai că asta e chiar bună!

I rest my case.

 

Am râs atât de tare, încât aproape am căzut de pe budă. That’s an image, după cum spunea un prieten. :))

Lasă un răspuns

