De prin jungla urbană

Standard

Mi-am promis să notez cumva și pe undeva întâmplările care mă lasă cu gura căscată prin oraș. Am tot uitat, și noroc că i-am povestit cuiva de „Pinguinii au început să se retragă! Da! Da...”, că mi-am amintit de ideea mea mai veche. 

 

La botu’ calului pot aminti de tanti de ieri care mă întreabă senin: 

– Domniță, nu știți dacă 46 (n.n. linie de tramvai RATB) ajunge până la capăt?

– 😐

 

Acuma, să nu fim răi. Tanti a făcut economie de cuvinte. Că doar e criză.

Lasă un răspuns

