McDonald’s și criza

Standard

În drum spre casă am văzut un outdoor McDonald’s. Nu am putut să-i fac poză, dar credeti-mă pe cuvânt. 🙂

 

„Criza NU ne mărește prețurile. Păstrează-ți banii pentru McDonald’s. Merită!”

 

Deci nu.

 

1. Nu-mi aminti de criză ca să mă determini să mănânc în oraș. Cu 6 lei mănânc la voi un hamburger și cred, o porție mică de cartofi. Mâncarea gătită, cu 6 lei, presupune porții sănătoase (ca să nu mai amintesc de mâncarea în sine!), și nici nu mi se va mai face foame imediat după ce mănânc.

2. „Păstrează-ți banii pentru noi” spune prea direct că vreți să vă îmbogățiți pe seama noastră. Cu toții știm că e așa, dar nu ne declarați fățiș. Salvăm aparențele, da?

3. Inventivitatea românilor e în general la cote înalte. Acum, mai sunt și excepții. „Merită!”?? Să fim serioși. 😐

4. Amintindu-ne că e criză nu ne relaxezi și nu ne umpli de pinkish thoughts. Nu.

 

Deci nu.

 

Bulină neagră pentru Mac.

 

😐

Lasă un răspuns

