Ce ți-e și cu tramvaiul

Standard

Continuăm relatările corespondentului nostru din jungla urbană. 

 

Tramvaiul: 34

Locația: zona Obor

Momentul zilei: dimineața pe (not!) răcoare

 

Un nene din spatele tramvaiului (cam pe unde stăteam și eu) începe din senin să i se adreseze altui nene de pe la mijlocul vehicolului. Ăla dă semne de recunoaștere, vociferează. (Ptiuuu, zic eu, am scăpat, nu e nebun, nu vorbește singur.) Nu se deplasează niciunul și continuă o stație să schimbe impresii despre nepotul lu nenea nr. 2.

Nenea nr. 2 coboară la Obor. Nenea nr. 1, imediat, entuziasmat, mă bate pe spate. Scot casca, copil naiv (credeam că am o scamă pe undeva, că mi-o căzut ceva sau mai știu eu ce). Și spune, fericit că mi-a captat atenția:

 

– Îl vezi pe domnu’?

– ???

– Are un nepoțel, de 4 anișori.

– …

– Daaa’… acuma nu e cu el.

– 😐

– Tare obraznic. Și vorbește așaaaa taaaree…

– Ăăă, nuș’, eu aveam muzică, nu cunosc (auzi la mine =)) ).

– Păcat.

– ?!?!?!

 

😐

Lasă un răspuns

