Mă deranjezi, încalță-te!

Standard

De la Sibiu am luat autocar pentru că cefereu’ e de căcat. Cum am rău de mașină (și ne așteptau 5 ore juma’ și multe serpentine) m-am îndopat cu Emetostop (sau ceva de genul).

N-a fost ok până la Râmnicu Vâlcea, unde am mâncat un sandwich cu pastramă și 3 gogoșele (divine!), luate în grabă din autogară. Apoi, ok. Căști aveam, carte bună aveam. 

Ne-o pus și filme. Primul, Bride Wars (pas!). Al doilea… film indian, cică mai modern așa, dar tot cu scene mirobolante de dans, momente penibile de altfel, în care dansatorii băteau din palmele pe care le țineau cu mândrie deasupra capului. Fie. Noroc de romanul (indian! culmea) pe care nu-l puteam lăsa din mână. 

Un rând de scaune în spate, în stânga, un nene dubios (cum altfel?!), care, spre nenorocul meu, a rămas singur pe 2 locuri de la Râmnicu încoace. Moment propice pentru a se descălța. Și nu doar. Și-a urcat cotoaiele transpirate pe celălalt loc, îndreptate strategic spre năsucul meu. 😦

3-4 priviri cu capul întors n-au fost de ajuns. 

Omul ținea mai mult la confortul personal decât la nefericiții din juru-i. 

Și cireașa de pe… tort. Tușea/își dregea glasul la fiecare 5 secunde. Îl auzeam prin căști. Aveam Metallica (ce altceva?!) la maximum și onomatopeele lu’ nenea dubiosu’-nesimțitu’ ajungeau la urechiușele și nervii mei (deja întinși la maximum). 

S-a întors și Shosel spre el, cică la intimidare. Dubiosu’ i-a făcut cu ochiul. 😦

Am suportat cu stoicism și acum îmi doresc și mai mult o mașină personală. 

 

😦

Lasă un răspuns

