Cine e totuși Anișoara?

Standard

Sună telefonul, cel de pe Oringi. 

Ciudat, încă nu-mi știe multă lume numărul. Numărul era de Oringi, nu-l aveam în agendă. Răspund.

 

Vocea: Alo?

Eu: Da! (la voce semăna leit cu taică-miu). 🙂 🙂

Vocea: Deci.

Eu: …

Vocea: Cine-i Anișoara?

Eu: (Crezând, firește, că taică-miu face glume la telefon, intru în joc.) Ăăăă… Nu știu cine e Anișoara asta, dar știu cine e Ioana, de la capătul firului. 😀

Vocea: …

Eu: (râdeam cu poftă de replica aparent isteață și amuzantă pe care i-am dat-o ad-hoc lui, cel-pe-care-îl-credeam-în-mod-naiv-tata)

Vocea: Nu e familia VFHBNKJNK?

Eu: (dându-mi seama că nu e tata, că oricine ar fi fost nu glumea, și că de fapt era o situație chiar penibilă) Ăăăă… Nu, ați greșit.

Vocea: (pe ton amabil) Mă scuzați…

Eu: Nicio problemă

Vocea a închis.

Moment în care eu nu mi-am dat seama de asta și i-am urat rușinată „Seară bună!”. Păcat că nu a auzit.

Totuși să mă sustrag penibilului situației… mă bucur că s-a întâmplat așa. 

În ultimele două zile mi s-a întâmplat de 2 ori să mă sune diverși, să greșească numărul, să le spun politicos și să închidă bruc, fără mulțumiri, fără scuze, fără nimic. 

 

Ca să nu mai zic de faptul că ieri primesc apel cu număr ascuns. Primele 2 dăți am evitat să răspund. A treia oară, nu cu noroc…

 

Ea: Alo?

Eu: Da?

Ea: Ce faci tuuuuuu?

Eu: Bine! Dar cu cine vorbesc? 

Tit… tit… tit…

 

😐

Lasă un răspuns

