Old fashioned

Standard

Îmi doresc din când în când să mi se deschidă ușa, să mai văd bărbați cedând locul femeilor în metrou (deși nu apuc), și lista poate continua. 

 

Când vin de la muncă și trec pe la super-market să iau de-ale gurii, atât de multe încât plasele îmi îndoaie spatele și scotocesc după cheie în fața scării blocului, și sunt 15 băețași chiar lângă mine, și când reușesc în sfârșit să deschid ușa blocului, ținând-o cu un picior în timp ce scot cheia cu o mână și cu cealaltă mână stăpânesc cu greu plasa prea plină, și niciunul dintre băețași nu schițează nici cea mai mică intenție de a mă ajuta – să țină dracului ușa aia 2 secunde să pot intra în scara blocului, și mai mult, stau și se uită (din fericire nu râdeau de mine, mira-m-aș), ei bine, în momente din astea… îmi pare rău. 🙂 🙂 🙂

Lasă un răspuns

