Deschide ochii, tu!

Standard

Să nu te superi pe mine c-am pus poza, dar îmi place prea mult… 🙂

Deci, când lumea o ardea cu grătărelele noi ne afundam în zăpadă pufoasă la Bâlea Lac.

Îmi doream de prea mult timp să ajung acolo, astfel încât norii din cauza cărora nu am văzut practic lacul m-au cam supărat. Dar mi-a trecut repede, căci nu în fiecare zi poți spune că nu poți vedea din cauza norilor din jurul tău.

Așadar, nici faptul că la coborâre telecabina a avut defecțiuni tehnice, că ne-am clătinat serios la 50 de m deasupra stâncilor și c-a mers telecabina cu spatele, sau că am staționat un minut două pe traseu n-a prea contat, căci și cu telecabina îmi doream să merg și până pe 2 mai 2009 n-am avut ocazia. 🙂

Ochii nu-i mai puteam deschide din cauza albului strălucitor care ne-nconjura. Efectul… mai jos. 🙂

Zăpadă în mai

Lasă un răspuns

