Hai pa

Standard

Am mai zis că-mi bag picioarele in contul de haifaiv. Şi încep să cred că este cea mai bună soluţie.

Mi-a dat add ELeNa, 20 ani. Are 335 prieteni, 217 vizualizări ale profilului şi are încărcată pe profil piesa Dj Project -Printre vise. Căcat.

Ciudat este că… are 35 de poze. Toate cu NORI. 😦

Lumea care îi comentează profilul spune, cam aşa:

” olApP!!
GRaXx X eL aGreGaMeE!!

THa ZpElLl dinDo zHu hAiI…!!
x_O ______________________x_O

KMoO THaZ!!

xxxxxxxxxxxXXXXXXXxxXXX ” 

 

Uf.

2 răspunsuri »

  1. Dar noi, cei care avem o singura poza si poate nici pe aia si care te cunoasteam si care poate te’am cunoscut si care te regasim acolo?
    Stii ca mi’am regasit cateva colege de liceu, care sunt prin alte tari, prin intermediul retelelor sociale?
    Asa ca, ca un ultim strigat, te rog, nu renuntat la retelele sociale! Retelele sociale sunt bune, in functie de scopul in care le folosesti!
    Eu pe haicinci am peste 200 de oameni, si pe toti i’am intalnit cel putin odata in viata face2face, toti imi sunt colegi, vecini, prieteni, hi cinciu fiind doar un mijloc de comuncare eficient pt mine.

    • Uite Alex că ai dreptate cu faza asta, getting back in touch. 🙂
      Însă Hi5 a căpătat o alură nefastă în ultimul timp, datorită „printzeselor” și „băetzashilor”.
      Oricum, acum este deja prea târziu. 🙂

Lasă un răspuns

