Saga: viață ca o savarină

Standard

De fapt am vrut să pun titlul: viața ca un căcat, pentru că așa îmi e de câteva zile, dar am vrut să fiu fată finuță și să nu zic aici „căcat”.

So…

Astăzi a început ziua nașpa. Am plecat prea subțire îmbrăcată de acasă, e bineînțeles frig, nu mi-am luat umbrelă, bineînțeles că plouă. 

Am ajuns la bancă, unde am rahaturi de rezolvat, mă trimit să sun nuștu unde, stau 35 de min la telefon, problema încă nu s-a rezolvat. 

Partea bună e că: mi-au venit biletele la Depeche Mode. Partea proastă e că s-ar putea să nu se mai țină concertul. 

😐

Lasă un răspuns

