Desenele

Standard

copilăriei noastre… 

Pe lângă Tom și Jerry, sau colecția Disney pe casete video văzută integral prin vizite, mai era și Dexter’s laboratory, și Johnny Bravo, și Familia Jetson, Familia Flintsone, hmm. Sailor Moon… 🙂
Nu îmi plăcea apoi Road Runner și nici Tom și Jerry, mi-era ciudă pe ăia care câștigau mereu (Road Runner, respectiv Jerry) și țineam cu ăilalți.  

Cine îți mai amintește de Captain Planet? Doamne cât îmi plăceau… Și eu, când ne jucam noi copiii pe afară „de-a cheptăn plenăt”, vroiam mereu să fiu tipa aia cu apa. 😛

Și niciodată nu mi-a plăcut Scooby-Doo, da’ deloc!

Casper… 🙂

Voi la care vă uitați?

3 răspunsuri »

  1. pe langa astea pe care le-ai enumerat tu, care imi cam placeau toate, mai au fost la inceput Sandybell, Cartea Cartilor si Testoasele Ninja. Mai erau Mizerabilii pe TVR, dublate in romana. Si inca un desen dupa care muream era Nu zaitz! Nu pagadin. Si mai erau si Motomartienii sau ceva de genu asta si… Offf, mi-e doooorrr de vremea aia, nu vreau maine la scarbici…

Lasă un răspuns

