To Live is to Die

Standard

Ies de la muncă și mă duc frumos în stație la 14. Aștept, aștept. Nu-i bai, fumez o țigară și mă bucur de vremea blândă de afară. Până când…

Vine, stă puțin în fața mea (eram pe o băncuță în stație), se așează apoi în dreapta mea. Eu, căști, ignore. Se uită, se uită. Zice ceva. Dau casca jos. Din nou, bad move.

 

Suedezul: Aștepți de mult?

Eu: Cam da. Oricum, vine rar tramvaiul ăsta, să știți. 

Suedezul: Ei, lasă că ăsta e semn bun.

Suedezul: Da’ ce muzică asculți?

Eu: … Metallica.

Suedezul: Aaaa, Metallica. (oare ce-o fi vrut să însemne exclamația lui?)

Stă, stă.

Suedezul: bbgjhgfedhgdfcg (spre mine)

Dau iară casca. 😦

Suedezul: Îți stă bine în negru. Chiar îți stă. Ai fața albă (rânjea).

Eu: Mulțumesc. 

(Unde naiba e tramvaiul??? De ce nu vine?!? Au trecut deja 10 minute! Shos, sună-mă acum, salvează-mă!)

Vine tramvaiul. El îmi face cu ochiul. 

Suedezul: Vezi? A venit tramvaiul pentru că eu l-am adus. Nu pleacă fără mine.

Eu: 😐

Suedezul: Pot să te întreb ceva? Pot?

(fuck, presimțeam)

Eu: …

Suedezul: Da’ nu-mi dai și mie numărul tău de telefon? Hai te rog… 

Eu: (deja mă îndreptam spre tramvai să urc) Nu pot.

 

Am urcat în spate de tot. Omul în față, lângă vatman. Tramvaiul fiind destul de gol, mă putea vedea. 

Omul: cămașă, pantaloni de in, pantofi de lac cu bot ascuțit, întors în sus, ceas dă haur la mână. 

Eu: îmi dau seama că de fapt sunt o divă. 🙂

Un răspuns »

  1. Pingback: Ziua Z « Lamaisizahar’s Blog

Lasă un răspuns

