Ziua Z

Standard

Astăzi a fost o zi de savarină. A fost cald, am avut geacă. 

Ajung la muncă, mă sună de la bancă. Realizez o schemă pentru a simplifica căcatul de la bancă:

Ziua 1: Primesc telefon de la bancă -> mă duc la sucursală -> mă pune să sun la nu știu ce birou; sun -> mă întorc la bancă, semnez, plec.

Ziua 2: Mă sună de la bancă, mă pune să sun în altă parte -> sun în altă parte, mă pune să sun iar la bancă -> sun la bancă -> mă pune să sun iar la biroul ăla, să confirm că am fost la bancă și că am sunat în altă parte -> sun la birou, confirm, recit toată pățania. 

Va urma?

Apoi… Un incompetent de la muncă ne tratează cu dosul, iar căcatul ce nu l-a făcut azi o să mă coste două nopți albe în weekend. 

Mă duc să îi cumpăr lui Shos ceva, îmi trimite mail că tocmai își cumpărase el chestia aia de care e foarte bucuros (și încă o cumpărase și mai ieftin decât mine!).

Am aflat că coleguțul nostru drag pe care toți îl plăceam pleacă de tot. 

S-a oficializat știrea: Depeche Mode a anulat concertul de pe 14 mai.

În stație.

Și colac peste pupăză, mi-a intrat și-o muscă-n ochi.

Lasă un răspuns

