Îndurare, doar o pătrățică!

Standard

Da. Sunt la regim. 

Recunosc, este prima dată când fac așa ceva. Recunosc că nu mă așteptam să rezist mai mult de 3 zile consecutiv. Ei bine, au trecut 14. 😀 Efectele se văd și alea. 

Sunt pofticioasă de felul meu, însă am rezistat cu stoicism. 

Mă apucă pofta atunci când intru la Mega Image să-mi cumpăr fructele și iaurtul dietetic (ei, și ce-mi mai trebuie pentru dietă, dar nu divulg totul :P). Atunci simt carnea care zace în jurul meu, atunci văd că au sortimente noi de bomboane Milka, atunci văd noul iaurt cu nuștu ce fruct, etc.

Astăzi am fost la iarbă verde. Grătărel, da. Asta am voie. 😀 

Erau niște bomboane de ciocolată prin peisaj. Mă sfidau. Le ignoram. Până când sunt invitată insistent să iau o bomboană. „Hai, fie, una n-are ce să-mi facă…”.

Și acum mă simt vinovată. 😦

Sper să aibă ale naibii efecte dieta asta!

Un răspuns »

Lasă un răspuns

