Gesepe?

Standard

Acum ceva timp, mai exact pe 14, comand de pe net un DVD. Bătăi de cap: fă cont, mergi la bancă să plătești, scanează dovada de plată, trimite-o pe mail, etc etc. 

Primesc confirmarea plății pe mail, a doua zi (15 mai). 

Stau, stau. 

După câteva zile trimit mail să văd ce se întâmplă. 

Răspunsul (20 mai, deja):

Azi a  plecat comanda de la noi   

Ne scuzati pentru intirziere   

 In 3 zile ajunge

 O zi buna

 

😐

 

Aștept, aștept.

Socotesc, trimit mail (pe scurt): „Livrați sâmbăta? După calculele mele așa ar trebui să ajungă.

 

Răspunsul:

Comanda este trimis prin posta.

Daca este cine va la serviciu vor preda pachetul, daca nu, vor veni luni.

 O seara buna

 

Azi a fost marți. Am trimis mail. „Dom le, totuși...”. Au folosit tactica struțului. 

Deci mâine e în 27. Comanda făcută pe 14. 

 

Banii nu sunt mulți, pana mea. Era vorba de DVD. Pe care îl comandasem ca surpriză pentru cineva, cu o anumită ocazie. Mai are rost să spun că ocazia a trecut de mult?

 

GSP.

 

 

Vorba unui prieten: „Da. Deci nu.”

3 răspunsuri »

  1. :)) Stai ca ma prind mai greu, deci era vorba de un disk si nu de un aparat :”>
    Sesiune, oboseala, Alex 😀
    Daca esti draguta, sterge ambele posturi :))

  2. Acum, spune-ne si unde ai dat comanda, sa nu ne ardem si noi!
    Si daca vine coletul, sa ne chemi daca ai nevoie de ajutor la asamblat DVDul, nu de alta, dar sunt sceptic cu privire la integritatea produsului, tinand cont ca vine cu Posta.
    Bafta…

  3. Asa am patit eu cu Noua Dreapta. Trebuia sa fac un cadou Landser si nici in ziua de azi nu mi-a ajuns coletul, neplatit ce i drept. Ideea e ca am primit abia dupa 3 saptamani mail cum ca nu au in stoc si mi pot oferi altceva daca doresc. Multumesc, ziua baiatului trecuse de multisor.

Lasă un răspuns

