Anabase, BCU și nostalgia

Standard

Am o slăbiciune pentru Anabase. Pe melodiile acelea mi-am făcut licența. Stăteam cu căștile-n urechi, la BCU sau la biblioteca facultății, și citeam, citeam, scriam, corectam.

Mi-e tare dor de luna mai a anului trecut, când mergeam cu Alexandra la BCU zi de zi, ea într-o sală, eu în alta, ne dădeam bip-uri să ne întâlnim jos la țigară sau la masă. Și cum mâncam la bufet la BCU, salata aia de orez cu ciuperci care era nefiresc de scumpă…

Și tocmai descoperisem piese frumoase de la Anabase și ascultam mereu când citeam pentru licență, mă linișteau…

Lasă un răspuns

