I heart Botoșani

Standard

Sunt născută în Iași, crescută în pitorescul și mai nordicul Botoșani. 🙂
Am copilărit pe lângă Drobeta Turnu-Severin, am început școala în frumosul, mult prea frumosul, Botoșani.

Școala nr. 13. That was a good luck. 🙂

And then there was highschool. Eminescu, în sala de clasă (și banca!) în care a învățat și mama.

Bac. Lăbăreală, cum îmi plăcea mie să-i spun. 🙂

Apoi, decizia de „a da la facultate”. Sociologie, CLAR.

Unde totuși? Aveam în vedere Timișoara (da! Timișoara, 16 ore cu autocarul de Botoșani), Cluj sau București. Am luat decizia. Clișeul „perspective de angajare după absolvire”. Așadar, locuiesc în București.

Ceeace mă determină să-mi vizitez orașul de suflet maxim de 2 ori pe an. 😦

Am coborât azi din rapid. 8 ore, caniculă. Dar eram fericită. Pentru că-mi încărcasem bateriile. ACASĂ. 3 zile. Dar trei zile fantastice. Nu am făcut decât să merg pe la bunici și mătuși, să inhalez liniștea și bună-voința oamenilor de pe străzi, a vânzătorilor mult prea drăguți, a moldovenilor mei de suflet. 🙂

O imagine face mai mult decât o mie de cuvinte, se spune. Ei bine, am pregătit câteva imagini. 🙂

Trandafir de la Moldova...

Frumoasa primărie

Are Botoșaniul păpădia lui

Sentimente colorate

În fața muzeului de istorie natura are expoziție proprie

An electoral, știm :) Ne bucurăm

PS: Am vrut să ajungem la Ipotești, nu am reușit de data asta. 😦

Nuferii or să ne aștepte.

2 răspunsuri »

  1. Uff.. si eu cam tot de atatea ori ajung pe acasa. Ultima data cand am fost m-am minunat de cat de mult s-a schimbat orasul si de cata liniste exista acolo. Cateodata mi-as lua totul si m-as duce inapoi.

Lasă un răspuns

