Mi-e greu să pun un titlu

Standard

Știam că azi voi fi singură în birou. Toată ziua. M-am bucurat. Întotdeauna mă bucură liniștea. Am fost de mică un copil solitar. Locuind în cămin, la facultate, m-am mai „obișnuit” cu oamenii, însă voi aprecia întotdeauna o clipă de singurătate. (Update. Tocmai a venit o colegă. Culmea. :P)

 

Astfel.

 

Am închis aerul condiționat. Am deschis larg fereastra. Mirosul plăcut de flori de tei m-a învăluit aproape instant. Toată ziua a bătut timid un vânticel plăcut. 

Am făcut o cafea. Am citit presa. Am mai făcut o cafea. 🙂 

Am pus muzică bună. Am început cu Shukar Collective, am continuat cu Gotan Project, Goran Bregovic, Buena Vista Social Club, puuuțin jazz. De câteva ore ascult Jack Johnson. Superb.

 

Și… ca bonus. Astăzi am luat o importantă decizie. O decizie pe care o amân de un an, din păcate. Da, m-am hotărât la ce master vreau să mă înscriu.

O zi plină.

🙂

 

PS: Dacă mirosul poate fi asemănat cu o culoare, parfumul florilor de tei ce culoare ar putea avea? 🙂 

Eu mizez pe un galben pal.

Lasă un răspuns

