Vrabia mălai visează

Standard

Nu îmi plac mașinile mari. Aspirația mea în materie de mașini (și nu, nu mă pricep, nu am carnet și cel mai dureros, nu am bani :D) e Mini Cooper. Sau VW Beetle așa, așa sau așa. Sau Citroen C3. Sau Nissan Micra. Hm, și ar mai fi câteva, pe care le văd în treacăt pe străzi, dar nu mai știu acum… 🙂

Dar când am văzut azi mașina astaaaa…

Funky

Ei bine, poate nu rozul ăla, dar o culoare stridentă da. Și cu fețișoare pe mașină. Cam așa.

Și fețișoara

Lasă un răspuns

