Miaela

Standard

Nu mă omor după Mihaela Rădulescu. Mai ales în lumina noilor scandaluri în care tanti se pare că adoră să se bălăcească, întocmai purcelului în nămol. Dar discuția nu este despre scandalurile în care se implică Miaela. Nici despre scrisoarea sa patetică (pe care nu am avut răbdare să o citesc în întregime).

Nu.

Nu este vorba nici despre seducătorul (NOT!!!) Dani. Care mi se pare, dacă îmi permit să citez pe cineva, un căcat cu ochi.

Întrebarea/nelămurirea mea este: De ce stă Mihaela cu acest căcat enervant cu ochi?

I wanna puke

Și cred că am găsit răspunsul. Dacă nu v-ați prins din prima… Close-up:

Close-up

Dar cum eu sunt cârcotașă… zic că numai blugii sunt de p*la omului.

:))

3 răspunsuri »

  1. Mai sta? Nu pleaca, cum a zis in scrisoare? Si daca pleaca, pleaca fara Dani, ca are emisiune de facut. Plus ca pleaca la casa lu bărbasu, sau o vrea in 3?
    Oricum, am ajuns la concluzia ca Andreea Marin ruleaza fin!

  2. Știi cum e… De la o vreme bărbații devin mai leneși, mai neputiincioși ca să zicem așa și normal să o prospătură e întotdeauna binevenită 😀 Așa gândește Mihaela noastră. Saaaaaaau poate doar vrea să fie un fel de Israela sau cum o chema pe băbuța aia blondă… :))

Lasă un răspuns

