Am vrut

Standard

Am vrut să scriu despre concertul Morcheeba la care am fost de curând, despre cuplul de manelari de vârsta a doua pe care i-am văzut la metrou ascultând muzică la căști, despre prieteniile mele și despre cât de mult mi-a plăcut la Cărturești, sau despre pasiunea mea pentru apă.

Am vrut să scriu despre oamenii din drumul meu, despre ideea genială pe care o am pentru un experiment, despre faptul că se apropie ziua mea și că aproape mă tem, despre girls night out și ardelenii urâți care ne-au făcut cinste cu băutură scumpă, despre prietenul meu Andrei cu care râd mereu cu lacrimi, sau despre apartamentul luxos de închiriat la Iancului cu doar 600 euro.

Am vrut să scriu despre temerile și bucuriile mele și modul aproape ciudat în care acestea se îmbină.



Dar nu am scris nimic.

3 răspunsuri »

Lasă un răspuns

