Frântură (fără diactritice, cu suflet)

Standard

Io: dar Botosani… :X

Andrei: de ce?

Andrei: eu sunt singurul care nu vede nimic la orasul ala?

Andrei: care in 2 zile innebuneste si vrea inapoi aici

Andrei: 2 zile

Andrei: atat imi ia sa vreau inapoi in buc

Andrei: si niciodata nu mi se face dor de bt

Andrei: ma duc pt ca trebuie

Andrei: cam atat

Andrei: pt ai mei

Andrei: sau sa ma vad cu unii oameni

Io: pai

Io: mi-e dor de familie, care se intampla sa fie in Bt

Io: mi-e dor de oamenii din Bt, pe care inainte ii vedeam prosti si limitati

Io: dupa 4 ani in Buc ii vad ca pe painea lui Dzeu

Andrei: poi si de ce „bt :x”

Io: mi-e dor de liniste

Io : de stradute

Io: de orasul in care am crescut

Io: de care ma leaga o groaza de amintiri calde

Io: pe care in bucuresti nu le am. inca

Andrei : inteleg

Io: in Botosani am fost copil, am avut copilarie si prieteni apropiati

Andrei: am amintiri mai frumoase aici din pct meu de vedere

Io: aici nu

Io : de aia

Andrei: mi-e mult mai bine aici decat mi-a fost vreodata in bt

Io : nah, mie nu

Io : in bt ma zbateam, financiar zic, cu familia

Io: aici, mai mult, pe cont propriu

Io: acolo aveam prieteni cu care ma vedeam des (varsta si liceul, nah)

Io: aici ma zbat greu cu putini prieteni si buni, pe care ii vad mai rar decat as avea nevoie

Io: m-am saturat sa pierd 1-2 ore in fiecare zi numai deplasandu-ma din punctul A in… sa zicem, punctul Ț

The rest is history. 🙂

3 răspunsuri »

  1. Asta e Andrei… Andrei? Sa-i spui ca noi 2 o sa ne mutam in botosani si o sa facem cariere stralucite si pe el n-o sa-l luam! Na! N-are decat, sa mearga in Amsterdam sa se relaxeze ca in BT nu mai are loc. Poate asa se invata minte.

  2. Imi povestea astazi o colega ca a fost la ea acasa pentru 4 zile, pare o binecuvantare pe capul fiecaruia dintre noi sa mergem pentru cateva zile acolo unde am crescut si am avut cele mai multe vise. Si mie mi-e dor, desi mi-am dorit atat de mult sa plec de acolo. Acum cand orasul e mai curat, mai frumos, mai linistit. Un orasel uitat de lume, dar al nostru.

Lasă un răspuns

