Happy happy, joy joy

Standard

Miau miau to me!

Sunt specială. Pentru că anul ăsta îmi serbez ziua de naştere două zile la rând. 😀

Astăzi, la birou: prăjiturele, suc, pupături, cadou. 😀

Mâine (ziua mea în calendar): Dimineaţă ştrand, apoi Cărtureşti cu Vero, apoi poate ajung pe la frizer, m-aș plimba cu rolele, nu știu exact, poate barcă-n Cișmigiu. Freedom. Happy happy, joy joy.

Seara, petrecere restrânsă cu prieteni, tort, vin roșu și narghilea.

Am fost astăzi la cumpărături, eram la un pas de a cumpăra coifuri de carton cu Tweety pentru invitați. Apoi mi-am dat seama că fac 23, nu 13. 😦

Singurele mele doleanțe pentru 31 iulie sunt:

– Happy happy, joy joy

– Să sărbătoresc mereu pe 31. Că e luni, că e vineri, că e duminică.

– Mai nou, obicei sănătos: mega-concert cu câteva zile înainte: Metallica anul trecut, Morcheeba anul ăsta. Artificii-n Sighișoara la festival la 19 ani, Pisa la 18 ani.

Happy happy, joy joy!

3 răspunsuri »

  1. happy happy birthday!!!
    Si acum mă laud eu 😀 Am primit eu un Mac cu mult mai devreme de ziua mea 😀 Stiu că nu are legătură cu ce ai scris, dar simțeam nevoia să mă laud :))
    Btw, și eu am fost la Metallica anul trecut 😛

Lasă un răspuns

