Tizing

Standard

Pe messenger, în seara asa:

Io: Buna
Io: mi-ai dat add acum ceva timp
Popescu Bogdan: buna
Io: dar nu recunosc adresa
Popescu Bogdan: nici eu
Io:
Io: ok
Io: si totusi de unde mi-ai dat add?
Popescu Bogdan: nu stiu
Popescu Bogdan: scz putin

Io: Buna

Io: mi-ai dat add acum ceva timp

Strange and stranger: buna

Io: dar nu recunosc adresa

Strange and stranger: nici eu

Io: :))

Io: ok

Io: si totusi cum de mi-ai dat add?

Strange and stranger: nu stiu

Strange and stranger: scz putin

Zzzzz…. Zzzzz…. Zzzzzz… Asta acum o oră. Halal teasing. Crede că dacă apare acum pe messenger o să cad lată? :))

Nu ați pățit? Să dați de bună credință add pe messenger și să încerce să vă agațe un ciudat?

Secretul: Permanently offline, delete, ignore dacă e cazul. Nu sunt rea, sunt doar pățită. (Și tot mai dau add. :)))


Hellooooooo!!!

Read my keyboard:


mIRC is dead!

10 răspunsuri »

  1. Pe mine m-au asaltat la un moment dat vreo10-20 de adrese. Nu dadeam add, in schimb am auzit de la mai multi ca au facut rost de id de pe un canal de mirc, cineva dand pe canale adresa mea spunand ca sunt o tipa de 20 de ani si frumoasa. A trebuit sa schimb adresa de email.

    • Trist. Sunt disperati.

      Gasisem la un moment dat un site unde intrai si chat-uiai asa, aleatoriu, cu oameni de prin lume, fara sa ai un id. Ar trebui popularizat site-ul asta si in Romania (pacat ca trebuie sa conversezi in engleza). :))

      • A, da. Am intrat si eu pe site-ul ala. Am ras o groaza, erau numai pustani. Cel putin numai pustani te apelau.

Lasă un răspuns

