Un fel de retrospectiva (fara diactrice)

Standard

A trecut atat de mult timp de cand nu am mai deschis aceasta pagina. A trecut mai mult de un an, eu sunt din pacate in acelasi punct, sau poate chiar cu doua puncte in urma.
Stau, stau si ma-ntreb ce sa scriu. Cum sa scriu? Ce si cui vreau sa comunic?
Da, am vazut filme bune, am fost la cateva concerte memorabile, mi s-au intamplat atatea in mijloacele de transport in comun, am alt animal de casa, alta casa, alt drum spre munca, alta munca… Am ras si-am plans in timpul asta. Si totusi, ce spun si cui?

Ce am eu de zis?

Mi s-a spus recent ca scriu frumos. Nu as zice frumos, dar cateodata poate ca scriu inspirat si mai mereu incerc sa scriu ingrijit. Dar de atunci nu mai pot lega 2 cuvinte coerent. Uite de aia nu-mi plac complimentele. Nu (mai) sunt obisnuita sa le primesc, nu stiu care sunt sincere si intemeiate si care nu.

Asadar, nu vreau complimente.

Asadar, ce am de spus si cui?

Un răspuns »

Lasă un răspuns

