5 țigări

Standard

Nu știu câți dintre noi pot spune deschis că sunt mulțumiți de viața pe care o au. Puțini, puțini.

Mă întreba cineva în seara asta de ce nu sunt mândră că sunt româncă. Vai, dar asta e o întreagă epopee. Cu politicienii noștri pă centru. Sincer, mi se pare de prost gust să întrebi acum un tânăr român de ce nu îi place România, de ce nu e MÂNDRU că e român. E evident, Alex. 🙂

Acum, ce vroiam eu să zic e altceva. Lăsând România deoparte, lăsând contextul la o parte. Lăsând regretele personale, facultatea pe care nu am avut curaj sau ocazia să o urmăm, excursia în jurul lumii pe care nu apucăm să o facem, sănătatea impecabilă și programată, cardul ăla de economisire… Lăsând deoparte geaca de piele sau concertul pe care nu l-am prins, băiatul pe care îl iubim în sinea noastră și cu care ne dorim o poveste de telenovelă, silueta pe care nu o avem sau firele alea bogate de păr blond/ negru/ roșcat pe care ni le dorim cu toții, lăsând dantura deloc perfectă cu care am fost înzestrați… Memoria prea mică aparent a calculatorului/ telefonului/ tabletei/ chiar a creierului

Uitând de prietenii vechi și buni care au plecat din viața noastră, uitând de rudele sub lemnul rece, umed, de pin… Uitând palma usturătoare primită în copilărie. Uitând aspirația noastră de a explora/ analiza/ picta/ fotografia lumea…

Uitând de toate astea… de ce nu suntem fericiți?!

http://www.youtube.com/watch?v=acCzIUE8qwc

5 răspunsuri »

  1. „Uitând de toate astea… de ce nu suntem fericiți?!” – cui pasă? Mai bine mergem la o bere cu mălai într-o bodegă ieftină și vorbim despre lucruri despre care nu avem nici o idee.

    • Exista 2 scenarii la ce spui tu Andrei.
      1) sa ai idee la inceput si sa ti-o pierzi dupa 3 beri, dar sa continui sa vorbesti despre asta
      2) sa n-ai idee la inceput si sa o capeti dupa 3 beri, si sa continui sa vorbesti despre asta.

      Exact anume ce vrei sa zici? 😀
      C-am inteles faza cu berea, era destul de clara.

      • Eu sunt de părere că ambele sunt valide, și mai e și a treia: nu ai idee despre ce vorbești de la început și nu ai idee nici după 3 beri, însă continui discuția despre asta oricum. Fiecare face după bunul lui plac :D.

  2. Sa incep cu sfarsitul:

    „Fericirea e ceva ce nu se atinge nicio data,
    Dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.”

    Si acum de la inceput. A fi mulţumit cu viaţa pe care o am şi a fi mândru de ţara mea sunt, pentru mine, chestii diferite. Ţara înseamna trecut şi viitor pe termen lung. Viaţa mea, raportata la ţara, înseamna cele două, pe termen scurt, cel mult pe termen mediu si eventual in raport de subordonare a doua fata de prima.
    Niciodata nu vei fi pe deplin mulţumit, mereu iţi vei dori mai mult, este o caracteristică a firii umane, este până la urmă ceea ce ne face să in/evoluăm.
    Si daca nu iti place, ce faci in sensul asta? Incerci sa schimbi ceva? Incerci sa pleci? Doar constati?

Lasă un răspuns

