Bărbații.

Standard

Ăsta ar fi un post, să-i zic așa, un post la care trebuia să mă gândesc. Să meditez, să cântăresc. E în final o temă de gândire pentru viață, asta mai ales dacă ești o femeie cu înclinații hetero.

Dar miza e mare. Dacă ar trebui să meditez o viață să scriu aici 3 rânduri pe care nu le citește nimeni, atunci de ce să aștept? Nu am pretenția să scot cărți, să  citească nimeni. Nu am nici măcar pretenția să fiu coerentă.

Despre bărbați pot spune doar că îmi complică viața. Nu știu să mă comport cu ei, cum nici cu femeile nu știu să mă comport. Nu știu care-s replicile potrivite, nu încerc să mă fac plăcută, nu am părul lung și fundul bombat ascuns strategic în blugii dă firmă și dă mare modă. Nu râd discret, nu mă amețesc la o bere și apoi să mă înroșesc timid să-mi fac poze cu prietena cu buzele țuguiate și aproape lipite.

Nu știu nici fotbal nici WoW, nu mă pricep nici la microprocesoare, nu pot lega 3 propoziții cu un bărbat. Fie sunt fata de gașcă, fie antipatica_care-și ia prietena din club când a băut prea mult. Deci oricum nu sunt pe lungimea AIA de undă.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

