Honey, I’m home! Tag, like, like, comment, share.

Standard

Presiunea sociala e mereu prezenta. Multi o simt, putini o constientizeaza, cativa o critica.

Problema maritisului, a cuplului fericit, a rochiei albe si a baloanelor de sapun de la dansul mirilor ma apasa intr-un fel sau altul de mult timp.

Hai sa-i zic pe nume, desi multi si multe (mai ales multe!) vor nega din start ce urmeaza sa scriu. Deci. Invidia!

Ma roade, da. Am avut un cont pe Facebook, in care am strans cu sau fara voia mea, o serie de cetateni. Pe multi am cautat sa-i adaug dupa simplul principiu: te cunosc cumva, ti-am vazut moaca cel putin o data, sau macar am interactionat pe mail/ chat/ telefon macar o data in viata mea. Pe scurt, aveam o serie de 300 si ceva cetateni (in principal romani). Bun. 

Day 1. Ala arata bine. Aia arata exceptional in rochie de seara. Aia are sani, aia n-are celulita, ala are motor.

Day 2. Aia a mers in Maroc. Aia in Thailanda. Ala in Londra. N-spe in „Paris”. (eu daca as avea o agentie de turism, as voma cand as auzi de Paris. Vomit oricum. Anyways.)

Day 3. Cutarica a mers la super-party cu multi oameni cu implanturi dentare, ca prea si le arata toti in poze. 

Day 4. X e fericit, Y asculta muzica buna, Z a mers la cel mai tare concert de hipstareala, si, ultimul trend corporatist (cel putin la mine), W merge la circ. Da.

Day 5. Ionut a cunoscut o tipesa. Ii place fata, 3 zile mai tarziu: status update: Ionut is in a relationship with Andreea Cherry Sweet Lips. 18 likes.

Day 5. Ionut was in Costinesti with Andreea Cherry Sweet Lips. Shared photos. Tagged a couple of other people friends. 30 likes.

Day 6. Facebook suggestions: People you might know: Andreea Cherry Sweet Lips. Common friends „7 people”.

Paranteza: moment in care eu injur patimas si ma intreb cum naiba stie Facebook in ce directie se-ndreapta viata mea sociala.

Day 7. Andreea Cherry Sweet Lips added you as a friend. Please confirm. WTF, add, accept, whatever.

Day 32: Ionut is engaged.

Day 32, later update: Ionut is engaged with Andreea Cherry Sweet Lips. 49 likes.

Day 45: Our weding/ just us/ de ziua noastra/ nunta. 75 likes. 

Happy ever after.

Si in final, eu sunt mereu singura, mereu uitandu-ma in jur si ridicand o spranceana. Iar oamenii se casatoresc, fata, pun apoi poze cu prima voma, primul dinte, prima pijama.

Si in final! Eu ma frustrez ca sunt in continuare singura. Eu, pisica si garsoniera.

Acum, ideea (mult prelungita) a scrierii. 

Ce naiba din decizia asta e partea ta? Chiar toti vor sa semneze la Primarie? Chiar toti vor sa pupe cartea-aia-scarboasa-cu-coperti-de-argint-de-pe-masa-popii? Unde naiba e toata fericirea asta pe strazi? Conform informatiilor mele, aproximativ 62% din populatia urbana a Romaniei peste 18 ani e casatorita. Ok. WTF, unde e fericirea voastra din pozele de pe Facebook? De ce lumea e incruntata pe strazi, de ce lumea se plange, de ce lumea iese in strada?

Judecand dupa viata voastra publica, selectiva si imortalizata pe Wall, sunteti toti de un 9 pe o scala de la 1 la 10. 

Sa va vad cu inimioare si poze reusite. Sa-mi spuneti toti ca viata e de miere. Sa ma convingeti apoi ca un document, un nume, o formalitate, o relatie va schimba in bine. Ca pupicii de pe Facebook vor tine loc de o strangere in brate in momentele in care chiar nu ai nevoie de public sau de cuvinte. 

Sa ma intrebati apoi de ce sunt singura sau de ce sunt eu suparata. Parte din supararea mea e indusa. Ar trebui sa fiu eu inimioara-inimioara, sunt singura, descopar, meditez-sau-nu. Parte din frustrarea mea e fals indusa. Daca pot rationaliza, de ce nu pot accepta?

 

Da. Tag, like, comment, share.

Un răspuns »

  1. In curand apar si plozii. O sa vezi fiecare muc tras in poze, fiecare ipostaza noua, updatata la fiecare 2 zile. Numai tie o sa ti se para enervant si lumea o sa spuna ca esti insensibila.
    Lumea se iubeste pe net. E mai simplu asa. Dai un „like”, semn ca il/o bagi in seama, pui o inimioara, semn ca te caci pe tine de dragoste si gata. Faci nunta mare, ca-n povesti, chemi tot neamul, aduci lautari, faci poze pe dupa copaci, de alea regizate, arta frate!!! si neaparat le pui pe Facebook! Fericire in forma pura, sau ce?
    Ce poate fi enervant la asta?

    Eu sunt la fel de incantata ca si tine. Sau poate e cazul sa-mi pun si eu poze sugestive, descrise de diminutive, asa ca start de normalitate.

Lasă un răspuns

