1 mai. Am dormit. Bună dimineața!

Standard

După multă bere, după multe virgule, am ajuns deja în fața unui ecran gol. Yey!

Hm, să concentrez idei multe, a fost 1 mai, s-au dus mulți berbeci în Vamă. În Vamă am fost în anul 2, m-a dezgustat teribil și nu voi călca nicicând acolo.  În Vamă se petrec multe mini-vacanțe semi-corporatiste. Mă dezgustă acești corporatiști în Vamă. Ăia care nu știu să sugă din paiul votcii. În Vamă ajung prietenoșii cu multe relații și mulți bani.

În Vamă, îmi pare rău pt cei 3 colegi ai mei care pot vedea postul… în Vamă se duc lăbarii (scuze, tata!). Nici nu știu care naiba e faza cu sărbătoarea asta. Ce știam eu de „vamaioți” era un mit frumos. Erau acei frumoși oameni care cândva, mergeau pe plajă să asculte o rimă bună la un pahar de bere ieftină. Sunt mică, nu am prins Vama, respect asta.

Mă țin departe de Vama aia, respect cer din partea celorlalți. Mergeți naibii în Costinești sau Mamaia, lăsați petecul ăla. Am descoperit Corbu în bătaia brizei de iunie, eu și câinele meu, lăsați Corbu în pace!

Lasă un răspuns

